Nurgul1 Kızlar bulantılarınız nasıl geçti ben 6+5 oldum ve çok arttı. Mutfaga giremiyorum galiba kendimi çok yoruyorum sürekli temizlik bulaşık yemek yoruluyor bünyem birde bulantı baş dönmesi eklendi vücudum titriyor benim gibii olup bulantısı geçen var mı
Tugcekkkkk Nurgul1 dur daha yeni başlıyorsun bunlar en iyi günlerin😊canım ben ilaç kullandım faydasını görmedim ama karnım doymadan azar azar yersem yemeklerin yanında yoğurt yersem iyi geliyor gibi.. 10.haftadayım kusmam çok şiddetli değil ama bulantı var ne yazık ki… Allah hepimizin yardımcısı olsun
Cansugurses Nurgul1 aynen bende prilam kullanıyorum ilk gebeliğim de yaşamadım bunda mutfaga girmek de ne yumurta kıramıyorudum çok iyi geldi bana
Nurgul1 Tugcekkkkk kusmam yok çok şükür ama bulantım ve öğürme var kusasım geliyor ama kusamıyorum cidden çok değişik
Tugcekkkkk Nurgul1 en güzel hastalığımız. İnşallah bunca sıkıntıyla bebeklerimizi sağsalim alırız kucagımıza
Cansugurses Nurgul1 seni çok iyi anlıyorum canım benim birde 13 aylık kızım var beni öyle görünce o bile tuaf tuaf bakıyordu 😔yavrum yaa