_41sumeyye_ busbus35 hmm anladim.canim cok sagol benim bebegimde iri 3 hafta onde gidiyor 36+0 da 3500grmdi belki banada bakmaz ozaman
busbus35 Sbhky önerilmiyor cnm ama doğuran var tabiki kilosu etkiliyor ama doğum olan çok ama doktora bağlı genelde iri bebek olunca sezryan oluyor iri bebekten kastım 4500 kili gibi
betul1- Bende 36+1 deyim şuan garip agrılarım var çözemiyorum kızlar erken gelir diyorlar korkuyorum 🤭