Duygurella- Merhaba kızlar 5 ay önce bebeğimi kaybettim ve tekrar hamileyim rabbim nasibimde bıraksın inşallah bana çok dua edin ❤️ Benimle birlikte olan güzel anneler beslenme konusunda bilgilerinizi bizimle paylaşırmısınız ? ❤️🤰🏼1. Trimestr
Benefit Duygurella- sabah 1 haşlanmış yumurta tam buğday lı kaşarlı tost zeytin beyaza peynir öğlen dünden kalan yemekler eğer yoksa bi kase çorba yoğurt salata geçiştirmeli akşam sebze yemeği veya et köfte tarzı yanında bazen makarna bulgur pirinç yemekten 2 sat sonda bisküvi filan atıştırıyorum☺️
Eminecengilukuslu Duygurella- avakado yiyin oda faydalı hergün bir bardak süt yada kefir tüketin haftada en az bir balık yiyin yüzey balığı olmasına dikkat edin ama kuruyemiş te çiğ olsun 2 3 litre su tüketmeye çalışın
Oznuryener19 Duygurella- Folik asite hamilelikten 3 ay önce başlanıyor canım hemen baslaaaa😊 birde muz kaşar peyniri süt meyve bunları ihmal etmeyin en bilindik yenecek şeyler 🤭
Duygurella- Benefit bende aynı senin gibiyim ama paketlenmiş herşeyi hayatımdan çıkardım 😫 sabah Kahvaltı öğle bişey yemiyorum akşam ya et ya tavuk gece yemekten sonra çay kuru yemiş onun ardından üç çeşit meyve ☺️
Duygurella- Benefit saol canım 6. Haftaya girdim bi kaç gün sonra daha yeni doktora gitcem ondan da bi beslenme programı alırım
Duygurella- Eminecengilukuslu avakoda dışında dediğin herşeyi yapıyorum 🙈 daha folikasite başlamadım başlasam mı tam 6 haftalığım
Eminecengilukuslu Duygurella- tabi doktorunuzla görüşüp başlayın hemen aslında en sağlıklısı hamilelikten üç ay önce başlamak ama ihmal ediyoruz malesef
Smy238 Yeni hamileyim sürekli patates haşlaması yiyorum sadece hiç bisey yiyemiyorum 😅🥺 eşim patates doğurcan diye dalga geciyor hayırlısı 😂😂😂
Berilsu Kizlar guzel yaziyorsunuz aama mide.bulantisi olanlar 🙈vala bu yazdiklarinizi okurken bile tuhaf oluyor ben oyleyim ins gecer yoksa boyle naparim bilmiyorum
Berilsu Duygurella- 6 haftalik oldum sayilir canim valahi dayaniyorum bazen agliyorim cok bulaniyor bir.iki dakka kendime gelmeye calisiyorum garip duygular 🥺🤭
Duygurella- Berilsu kaçıncı hafta başlıyor bulantı ben 4.4 oldum yanlış hesap yapmışım 6 haftalığım sanıyordum 😹😹😹
Berilsu Duygurella- vala canim benim erken basladi ya kiminde hic olmuyor kiminde derinden etkilyor😂 yemek falan yapamiyorum tiksindim zar zor yiyorum iste vala ins.gecer daha 6nci.haftadayim yoksa cok zor bu sekilde hersey kokuyor 😔