4cocuklu merhaba bu yorumunuzu gördümde. 29 haftalık doğan bebeğinizin başı böyle çok yumuşakmıydı yani nasıl anlatayım sanki kenik oynuyormuş gibi. Bende 30 haftalık ölü doğum yapmıştım bebeği eşim görmüştüde kafasında öyle bir şey olduğunu söyledi merak ettim ben bıngıldak kapanmamıştır diye düşündüm hani erken olduğu için