Selinnr Canım benim bebeğim 4 aylık şuan. Doğduğundan beri emzik tutuyor. İlk avent verdik 4 aydır onu kullanıyordu. Bibs sipariş etmiştim bugün geldi. Onuda tuttu. Ama aralarında şöyle farklar var. Avent çok daha uyguna geliyor ve kullanım süresi daha uzun aynı zaman kaynatabiliyorsun. Mesela aventin 2 tanesi 60 TL ise bibsin tanesi 60 TL ve bibs emziği kaynatamıyorsun. Kauçuk olduğu için yapısına zarar veriyormuş sıcak suda bekletmek gerekiyor. Birde 2 ay anca gidiyormuş. Ama şekil olarak renk olarak falan efsane duruyor orası ayrı 😀