İyi aksamlar acaba 5.6haftalarinda kanamasi olan varmi biranda sabah uyandigimda ise gidicegim zaman baktim birazcik kahve lekeler gelmeye baslamisti kesem henuz belli degildi sonra doktoruma gitttik kese cok kucuk du kan degerlerime bakti bana dusuk tehliken var dediler yatdim kalkmadim sonra kucuk kucuk kan piltilsri geldi yine gittim doktora kesem normaldi duruyordu banada progostan verdi vajinelden acaba bu sorunu yasayanlar varmi evet korkuyrum cunku hic beklemedigim bi anda geldi hayatima mucize gibi ama kanamam ara ara devam ediyor ve bugunde doktorum bana kurtaj olman gerekiyor dedi ama kesem duruyordu bi sikinti yoktu ve bana yatis yapicakti bende cok kotu oldum arastirma hastanesine gittim devlete ve bana kesen iyi zedelenme yok kenarlarinda kanamada yok beslenmeye baslamis dedi kurtaja suan hic gerek yok dedi evde dinleniceksin dedi cok kanaman agrin olmadigi surece kese dusmedigi surece kurtaja gerek yok dedi acaba aranizda yasayan varmi benim gibi 😞😞😞