Nagehanla Haftalardan bu yana çatı ağrısı cekiyordum. Hele son zamanlar yatakta dönmek bile işkenceyidi. Bugun 36+1 olduk normalde agridan dönmeyen ben gayet rahat dönebiliyorum ağrılarım aniden durdu. Sevindim ama merakta ediyorum acaba dogum habercisi olabilir mi bu durum??