Selam Hanımlar
12+2 deyim. Normalde de idrara çok çıkan biriydim ama şimdi çok çok daha çıkıyorum. Gün içi maalesef çok su içemiyorum. Buna rağmen gereğinden fazla idrara çıkıyorum. Normalde benim ayaklarım kış aylarında hiç ısınmaz hep soğuktur acaba bu mu tetikliyor yoksa gebeliğin bu döneminde normal mi bu ?
10 aralıkta kontrolüm var bunu soracağım doktora mutlaka.