çok para vermiyim diyorsan fakültede cihan bey var perinatolog, 202 tl toplam ödeme yaptım, daha iyi demem doğru olmaz ama Cenk hocayı duymuşsunuzdur profesör olduğu için ona gitseniz daha memnun kalırsınız ama o da özel muayenehanesinde bakıyor, 500-600liraya