canimoglum1 Arkadaşlar bi kaç gündür karnım gergin ve kasıklarımda ağrı var biraz ve şişkinlik. Çok şükür bi sorun yok bebeğim hareketli maşallah. Dediğim durumlar normaldirdeğil mi