Esraa54 Bugün 14+0’ım.Birkaç kere aralıklarla karnımda pıt pıt bişeyler hissettim bebek hareketleri için erken olduğunu düşünüyorum sizce olabilir mi
Mevreee Esraa54 genelde 18 20 hafta gibi hissetmeye basliyosun canm benimde ilk o zaman başlamıştı nabzın falan olabilir belki Allah kısmet ederse daha cookk hissetceksin hatta evladım artık bir dur da uyuyayım diceksin🙈😄
Alara005 Esraa54 Vallaha bende hissediyorum 14 haftalık çok nadir atada arastiriyorum 20den önce hissedilmez deniliyor bizim hissettiğimiz ne acaba :)
ecemeric Esraa54 Açıkçası ben 16.haftaya girmek üzereyim ama ciddi derecede hissediyorum ve ilk gebeliğim. Bu normal mi bilmiyorum ☺️🥰
Tugceasel_ Alara005 her gebelik kendine özgüdür unutma 🙈 Benimde ilk gebeliğim ve 16 haftada ilk hareketlerini hissettim o senin kalbin diyenlere aldırış bile etmedim ki gerçekten de doktor kontrolünde doktorum erken hissetmiş olabilirsin demişti 🤭
Mevreee Esraa54 hissedersin kısmetse merak etme mesela şuan benimki halay başı muhtemelen 😂 32.haftada kendine kordondan halay oluşturuyo😂😂
Esraa54 Tugceasel_ hissettikten sonra devamı geliyor mu yani ondan sonra hep hissetmeye devam ettin mi o anlık mıydı ilk zamanlar
Aysenur22 Bende 15+3 üm bugün sanki göbeğimde bir böcek gezer gibi garip bir şey oldu şimdide çok arada tüh değer gibi garip hisseler içindeyim
derinsart Esraa54 ben 16. haftamd a hisswtmiştim pıt pıt seklinde bebekmiş🤩daha sora hissetmeler sertleşiyor😆 ama cok gizel bir his
ilknr_ylmz94 Bende 15.haftada hissetmeye başladım eşime biri beni çimdikliyo demiştim o da vallahi ben değilim demişti 😂😂
Alara005 Esraa54 o zaman 14 haftada doğru olabilir hissettiğimiz :)) çok azla hissetmek istiyorum yaaa
derinsart Esraa54 amin inşallah cok zor biliyorum bende 4 yil bekledim olmasi iicin oyuzden Allah kimseyi aratmasin🤲🏻
Tugceasel_ Esraa54 şuana kadar hep hissettim 22 +5 daha net hissediyorum tekmelerini özellikle ama düzensiz henüz bir düzene girmedi belirli bir düzende olması için 24-30 hafta olması gerekiyormuş .