iki2MelekAnesi00 Merhaba hanımlar başakşehir çam sakura şehir hastahanesinde muayane oluyorum doğumum sezeryan olucak süreç hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi sezeryan doğum yapanlar……
Msydn6 iki2MelekAnesi00 bende oraya gidiyorum orada takipliyim benimde 2. gebeliğim ve yine sezeryan olucam, arkadaşım yaptı 3 ay evvel sezeryan doğum çok aşırı memnun kaldığını söyledi spinal olmuştu özelden daha güzel ilgilendiler diyordu inşallah bizimde öyle olur
berna_demir iki2MelekAnesi00 muayene için randevu alabiliyor musun canım ben geçen ay ayın 4ünde Demet hanıma gitmiştim 1 ay sonra gel demişti ama randevu bulamıyorum maalesef 😔
iki2MelekAnesi00 berna_demir Malesefff ya randevu çok zor bulanıyo sürekli takipteyim sezeryan olunca gün nası vericekler istediğim doktor doğuma girecekmi falan filan kafamda çok soru var
berna_demir iki2MelekAnesi00 ben geçen hafta bilgi almak için aradım hastaneyi ama pandemi Hastanesi olduk dediler canım detaylı bilgi için kadın Doğum bölümüne yönlendirelim dediler çaldı çaldı açan olmadı hat düştü sonra 😔
iki2MelekAnesi00 berna_demir Anladımmm çok teşekkürler inşallahhh Detaylı bilgiye sahip olan biri bizide bilgilendirir…
berna_demir iki2MelekAnesi00 inşallah canım ya bu konuda bilgilendirilmeye çok ihtiyacımız var valla.. hastane olarak çok mükemmel buldum ben onun için Doğumu burda çok istiyorum ☺️