Kızlar selamlar biraz çekinerek soruyorum ama bugün birşey öğrendim doğru mu bilemedim. Doğum olacak gün hani parmakla rahim açılması olup olmadığına bakılıyor ya orasi aciliyor. Peki o ilk giriş yani kesik atılan yer hiç açılmıyor mu yoksa açılma oluyor mu 🙁