Ben 17 haftadan beri hissediyorum 22nhaftaligim suan.ama cok hareketli bir bebek yinede bazi gunler duruluyor normaldir.esimde hareketleri hissediyoru hatta dun karnima krem surerken kaymasi net.bi sekilde.gorulebiliyordu bazilarinda gec olabilir korkmayinn