Yesim18 Hanımlar 27 haftalık olduk alışverisinizi naptınız neler aldınız ben yarısını bitirdum ama sanki yetmiyor gibi etrafındakiler alma artık diyor siz neler yaptınız neler aldınız tulumlar dan kaçar tane aldiniz alt üst takım kaç tane aldiniz zıbın ve kaç aylık aldınız
Arzuoguz Yesim18 kuzum valla aldıkça alaşım geliyor benımde ama inan bi kısmını 3-6 ay alıyorum artık mevsimlik alıyorum artık alsamda yani nasıl desem var 20-30 adet zıbını 50 çift çorabı var 10 adet 5 Li seti var 3 hastane çıkışı var pijama takımları kışın doğacak diye yelek hırka da ördürdüm baya çevreme
Kirazcoban33 Yesim18 29 haftalık olduk cinsiyetini öğrendiğim sıralar biraz almiştım şimdi de birkaç parça alıp yıkayıp hazır etmek istiyorum erken doğma şüphesidir var
Yesim18 Arzuoguz kaç tane tulum ve alt üst takım aldın canım ben aşırı tulum seviyorum ama çevrem tulum çok tulum alma dedi bende 3 6 6 9 0 3 ay alıyorum nerdeyse 20 tane tulum almisimdir
Arzuoguz Yesim18 patikli alacaksan büyük al 3-6 6-9 Aziz bebenin tulumları genelde kalıpları büyük oluyor Bilgin olsun onlardan alabilirsin 3-6 aylarını
Arzuoguz Yesim18 8 tane tulumu var 4 patikli 4 patiksiz almışım alt üst takımı da kimisi full takımlı şapkasıyla falan onlar 5 tane 3-6 aylık sadece altüst takımları 7 tane var Ama dediğim gibi küçük alma 0 veya 0-3 inan çok çabuk büyüyor He kışın doğacak kadife tulumlarını veya kışlık kıyafetlerini küçük alabilirsin neticede yazın giyinmeyecek ama mevsimlik pamuklu olanların bi kısmını 3-6- ay al
Arzuoguz Yesim18 marka ama gayet kaliteli ben 3 sene önce bebek mağazasında çalışmıştım ordan biliyorum bilinen bi marka internetten bakabilirsin sitesi de var bide İdil baby var onun yenidoğan takımları çok güzel