Arzuoguz Kızlar şu içinde bulunduğumuz corona döneminde doğumhaneye eşi yada refakatçi alıyorlar mı bilgisi olsan yazabilir mi özel hastanede doğum yapacağım Ocak sonu Şubat başı gibi …??
ocak2021 Arzuoguz hastaneden hastaneye değişir belki ama benim çalıştığım hastane de alıyorlar. Sadece doğum anında kimse olmuyor
Bebelaktopu Arzuoguz bizde almadılar canım kimseyi sadece doğum bittiktenn sonra eşim merak etmiş görmek istemiş beş dk izin verdiler ahhh anacığımın yanımda olmasını çok isterdim 😔
ocak2021 Arzuoguz dogumhaneden kastınız sancı odasını da içerisinde oldugu için öyle anladım. Kusura bakmayın 😅