Rmys11 bence olabilir ben covid olduktan sonra adetim 7 günden 3 güne düşmüştü 2 ay boyunca, hormon testi yaptırdım süt hormonum yükselmişti, doktor ilaç kullanmadan gebe kalamazsın dedi denedik biz de ilkinde tuttu. Yani virüs Beni etkilemişti. Covid belirtim aşırı baş ağrısıydı, ağrıdan uyuyamıyordum, açıkcası tahmin de ediyordum başıma zarar vereceğini o yüzden ertelemeden hastaneye gitmiştim