esraonal Hanimlar merhaba tabiki testlerimi doktoro gittigimde gosterecegim ama merak ettigim icin belki burada bilgisi olan birileri vardir diye yazdim. Sizce testlere gore ne diyor ?? [url=https://hizliresim.com/9OKGh8][img]
Yeliz1 esraonal testleri yıllarca ben çalıştım. Yani bagısıklgıın oldugu anlamına geliyor ıgm testleri negatif olması gerekiyor ıgg negatşfte olabilir pozitifte ama pozitif olması isteniyor
_Mother_ esraonal bağışıklık kazanmışsın canım sonuçların iyi yani rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ecem1818 Benimde bu şekildeydi pozitiftik negatiflik doktor şuanda geçirdiğin bir hastalık yok dedi yani riskli bir durum yok dedi