Tüp bebekle hamileyim son adet tarihine göre 6+4 ilk bebeğimizi kaybettik 35. Haftada karnımda kalbi durdu sebepsiz. Bugün gündüz hafif böyle kahve lekelenmem oldu çok afedersiniz az Bişey günlük pede gelmişti hastaneye gittik hcg 18.5000 civarı çıktı hesaplarıma göre 2 günde iki katına artması gerekiyormuş ya benim 24.000 olması gerekiyordu doktor usg ile baktı keseyi gördü içinde minik bebeği de gördü yalnız doğumhanedeki usg ile baktı çok eski bir cihazdı dedi ki kalp atışını ben görüyor gibiyim ama tam da emin değilim fakat bebek burda dedi 6+1 ile uyumlu gibi dedi. Kesende aşağı doğru akma yok ama tam yerine de oturmamış gibi dedi düşük riskin olabilir dedi şimdi eve geldik pruloton iğne yaptırdım ama sanki kasıklarım ağrıyor gibi korkuyorum. Doktor herhangi bir kanama yok dedi ama hcg nin öyle tam yükselmemesi normal mi sizce bi de son adetimle de pek uyumlu çıkmadı çok endişe ettim nolur bir fikri olan yazsın