Ozge20ulu Teacherr bende bı bakayim , arada bebek yagida sürüyorum ama şimdiden göbek çıktı benim , çatlak çok olcak galiba
Teacherr Ozge20ulu o hiç belli olmuyor kimisi hiçbir şey kullanmıyor karnı da büyüyor ama çatlamıyor inşallah çatlamayız benım de karnım baya çıktı
alenrenas1 Beyzasel 31+5 haftadayım 11. Haftadan bu yana lierac kullandım çok şükür catlak olusmadı suana kadar umarım oluşmazda
Entm_18 Beyzasel Dr C.tuna nın Aynısefa balsam ve yağını aldım sabah gelicek ınşallah iyi gelir cok önerdiler tanıdıklarım eski catlaklıklarıda biraz olsun siliyormuş düzenli 3 ay kullanınca
bukabu Lierac ile akzer catlak yahı kullanıorm icinde hersey var 52 kilo basladm 64 oldum 23. Haftadym henüz catlak yok insallah da olmaz ama genelde doguma yakın oluyor diyorlar … bakalım
Sevda3444 Beyzasel birazda karın yapınızla alakalı çatlama olmuyorsa olmuyor ama ben faydasınıngördüm benim çok zayıflamaktan bacaklarımda olmuş onuda baya geç farkettim bu satten sonra da işe yarr mı bilemyorum 😊ama siz şimdiden kullanın çok iyi yorumlar duydum