kedidirokedi Kızlar merhaba bana çok ilginç geldi pekte inanmak istemedim ama toz nesquik bebeğe kilo aldırıyor diyorlar bunu 2 3 gündür çevremden duydum geçende arkadaşımın doktoru söylemiş internetten bakıyım dedim bunun için forumlarda sorular soranlar olmuş daha önce hiç duydunuz mu içinde katkı maddesi var sonuçta ne faydası olacak dedim ama merakta ettim markete gittiğimde baktım üzerinde demir d vitamini ve çinko var yazıyor 🤷🏻♀️
aktkr kedidirokedi kilosundan ziyade sağlıklı olması ve sağlıklı gelişmesi daha önemli. Ama kilo alması için her gün muhakkak muz ve kaşar peyniri tüketin kiloyu görün 😊
Myssr kedidirokedi kg almak iyi bisi mi peki? Sağlıksız seylerle kg almak heleki? Eger haftasiyla uyumluysa dogumda kuveze vs alinmayacaksa kg aldırmaya gerek yok bnce. İcinde su vitamin bu vitamin yazsa da faydasiz bi besin
Tazegelin12 kedidirokedi Evet doğru bende denedim ve kilo almayan bebeğim kilo aldı 3520 kg doğdu son aya kadar baya zayıftı
Anne12-3 kedidirokedi ne tarz nesquınk peki süt içeriğindekılermı tane nesquık sutle karıstırılanmı hangısi bılemedım ama bende duydum arkadasım su ve nesquınk cok tukkettım dedi 4300 dogdu bebeği
Tatlimm_tatlimm O tarz şeyler sütün emilimini azaltıyor. Süt için daha faydalı bence. Bebek zayıf mı ki
kedidirokedi Tatlimm_tatlimm daha yolun çok başındayım 13. Haftaya giricem değişik geldiği için sormak istedim pek inandırıcı gelmedi ama bu şekilde bebeği kilo alanlar varmış
Cansucasalin Bebeğe kilo aldıran çok daha sağlıklı yiyecekler var , muz ceviz , süt , yumurta , mercimek , maden suyu… gibi bunları duzenlı kullanırsan çok daha sağlıklı kilo alır bence canım
Tatlimm_tatlimm Cansucasalin aynen katılıyorum nesquik süt içemeyenler için bence tat verir onun dışında zararlı
EB1661 kedidirokedi aaa öylemi cidden. Bilmiyodum sade süt içtiğim zaman miğdem çok bulanıyodu ablamın çocuklara verdiği bigün sende dene bi dedi bayılmıştım hamileligimin başından beri içerim nerdeyse bide soğuk sütle çok sevmiştim şimdi 32 hafta olcam biraz ara verdim 30 haftamda kilosu 1600dü normal seyrediyo yani içen biri olarak son zamanlarda degişirmi bilmiyorum ama ama etki etseydi daha fazla olurdu bence