Meliks başladı bence artık doğumun benim 2 cm açıklık 3 günde oluştu geceleri sancım olurdu evde yürürdüm tamam daha sabaha sıklaşır derdim birden giderdi uyurdum ama üçüncü günün akşamı başladı hatta gittim nst de sancı bile çıkmadı ebe eve gönderdi eşim kaynanam bile artık inanmıyorlardı bir buçuk saatte sancım sıklaştı arabada doğacaktım gittiğim gibi doğuma aldılar 9 cm dedi ebe ve bana tut diyor ıkınma ama kaka yapma hissine karşı duramıyordum birden kafa geldi hepsi çok şaşırdı yani birden gelişiyor hiç belli olmuyor bana göre en rahat doğumumdu o günden beri sancım olursa evde çekeceğim dedim hep çünkü hastahane ortamı beni geriyor sancım gidiyordu ☺️