Gulcin17 Hanımlar merhaba 5 bölge hamile destek yastığı kullananlar var mı nasıl rahat mı memnun musunuz ayrıca hala soluma yatmaya alışamadım nasıl yapıcaz 😂 ben hep yüz üstü yatanlardanım 😊
ikizminikler Gulcin17 şu uzunlardan bahsediyorsan aldım ama dolapta öylece duruyor çünkü altımdan kayıp gidiyordu bide rahat edemedim bende mi problem bilmiyorum evde tek kişilik silikon bi yorgan vardı onu dürüm gibi yapıp soluma dönüp sarılıyorum öyle daha rahatım 😅
Ece01 Gulcin17 ben e bebek in hamile uyku destek yastığını kullanıyorum ve rahat ediyorum kuyruk sokumu ağrısı çok oluyor bende. Baş kısmının altına hafif yüksek yastık koyuyorum o şekilde kullanıyorum faydasını görüyorum.