Kızlar internete göre her şey erken doğum belirtisi mide bulantısı, kasık ağrısı veya karında sertlik.
Daha geçen gün doktordaydım ultrasonda öyle bişi çıkmadı böbrekte büyüme var o da ağrı yapiyor.
Bacağıma vuran bir ağırlık var ama kilom çok az 42 kilo başladım 51 im. Zayıf olmamdan dolayı bebek büyüdükçe ağrı yaşamam normal mi yoksa erken mi doğuracağım bilmiyorum.
Siz de yaşıyor musunuz böyle ağrılar bazen makatta bile ağrı oluyor kalçamda falan