Gd1992 rica ederim canlı mikroorganizma içeren gaz damlalarının saklanması çok önemli açıldıktan sonra belli bir derecede saklanması lazım ve belirli tüketme süresi var bir keresinde kullandım o tarz damla çok işe yaramadı bende 6 ay hiç bir damla çare olmadı 6 ay bitince birden başka bir bebek geldi sanki sesi çıkmıyordu ama doktor hep söyledi sabır diye öyle de oldu benim korkum canının yandığını düşünmemdi öyle bas bas ağladığı için kolikti benim oğlum yine oğlum olacak aynı şeyleri yaşayacağım gibi geliyor çok zor Allah sabır versin kolik bebek annelerine 🤲🏻