İlk bebeğim geriden geliyordu doktor hep ince uzun olacak takılma yapısal dedi.ama ben hep tontiş bebek istyorum dedim bana vitamin verdi Baya pahalıydı ek gıda gibi birşey ve muz et cevize yüklendim filan derken 3400 doğdu ancak.ama sonrasında hiç yemeyen bir çocuk oldu yani yine ince uzun. Üzülme sağlıklı beslen o zaten büyüyecek önemli olan sağlıklı olması kızım zayıf ama maşallah zehir gibi 🧿