Bugleemm otribebe aldım oğlum çok tıkanıyor, ve poşet serum fizyolojik aldım. Şırınga ile burnuna verip aspiratörle çekiyoruz. Sanırım 28 günlük bebeğimle beraber nezle olduk hastayız 🤧🤧 ucu biraz kalın sayılabilir ama çokta içeri sokmuyoruz canını yakmıyoruz o yüzden dikkatli ve bebek sakinken kullanmak gerek :) bir de internetten al 15 tl, eczanede 40 tl ye satıyorlar 😀😀