efemm21 bende bugün 38 haftalık oldum aynı bel ağrım var çok fazla böyle adet sancısı gibi ama bugün doktora gittim kontrole nst de sancım çıktı biraz normalde 39 da sezeryan olacaktım ama doktor bebek Doğum kanalına girmiş 39 beklemeyebilir Pazartesi gel bi daha sancılara bakalım ona göre karar verelim dedi