Ebruozyolcu 21 hafta olucam yarın bugun bebeğimin hareketini hiç hissedemedim tatlı şeyler yiyip soş yanımada yattım ama genede hareket etmiyor
halitefe Ebruozyolcu canım o haftada benim 3 gün hiç hareketi olmamıştı bir kaç defa doktor normal zaten düzensiz hareketleri hissedmezsin çok düzenli demişti ama sen yine acile git baksınlar için rahat etsin ne olur ne olmaz
mineu8 Ebruozyolcu ilk gebeliginse ve hafif de kilon varsa eğer 25.haftaya kadar ara ara hissetmen normal diye biliyorum
DamlaArjen Ebruozyolcu Bende 22 haftalik hamileyim benimde oyleydi. Hareketlerini cok az hisediyordum. diger haftalar daha kıpır kıpır di bende baya endiselendim. doktoruma sordum düzensiz olmasi normalmiş. Gene de doktoruna sorabilirsin için rahat eder.
DamlaArjen Ebruozyolcu Bende o haftalar da hisetmeye basladim. Dediğim gibi bu haftalar da öyle olması normalmiş. Ama insanin elinde değil ister istemez endiseleniyor. Doktorunuzun numarasi varsa sorabilirsiniz. İçiniz rahat eder.