Arminsare telaşlanmayın. Benimde gebeliğinin başında 5 cıktı. Ilaç başladık.hatta yeterli gelmedi 75 mg a kadar doz yükselttik. Daha sonra dustu baya dozu dusurduk. 28. Haftadayım bu ay tekrar 4.7 ye yükselmiş tekrar doz yükselttik. Yapmanız gereken ilaç kullanıp her ay kan vererek takip etmek. Bende ilk başlarda kafaya taktim çok araştırdım ama korkulacak bir durum değil. Herşeyi Rabbim bilir. bu kdar olumsuz bir durum yok endişelenmeyin. Allah a emanetiz biz ve bebeklerimiz, sağlıkla kavuşalım hepimiz ınsallah 🥰