Benim de var. Kollarım bacaklarim surekli kaşınıyor ama doktora söylemedim hiç. Çünkü zaten cok fazla alerjisi olan bi insanım bi de sekeri cok tüketiyorum ona bağladım ve doktora söylemedim. Su an 38 haftaligim bi sorun çıkmadı şimdiye kadar. Bol su içmek en doğrusu