Arkadaşlar ilk doğumum çakmak erdemde oldu şimdi ikinci için ilk etapta devlet Hastanesi’ne gidicem kısmetse doğum yaklaşınca gene özele gecicem ama pınar kavak a randevu aldim pek yorum gormedim nette de giden bilen var mı nasıldır erkek doktorlar için kötü yorumlar gördüm bayan sectim doktoru. Veya devlette onerebileceginiz bir doktor varmı Ümraniye için?