Patataaylin Kizlarrr tansiyonum falan hep cok iyi allah’a şükür ama 2. Trimester doneminden beri kalp atisim 100 ile 115 arası değişiyor doktoruma sordum normal dedi. Sadece merak ettim sizde de oyle oluyor mu diye 😊
Busra34ybg Patataaylin canım benimde genelde gündüzleri 100 105 arası geceleri biraz sakin oda yattığım için sanırım nabız yüksekliği normalmiş gebelikte gerçi panik atak var bende 150 nabızları gördüğüm için normal geliyor bana 100 :)
Mehtapakgl Patataaylin kuzum bende de öyle. Hamilelik döneminde kansızlık oluşuyor doktora sorduğumda kansızlıktan oluyor demişti. Ferro sanol duodenal kullanıyorum biraz düzeldi. Günde 2 kere tansiyon ölçüyorum. Güzel çıkıyor. Tabi sebebi bende buydu. Doktor normal dediyse sorun yoktur.
Elanur96 Patataaylin canım bende oyleyım geceleri daha cok oluyor 120 fln aralardada olugor normalmıs artık daha cok enerjı harcıyoruz sonucta :)
Patataaylin Busra34ybg bende de panik atak var sorun o ışte mesela sizden duyunca icim rahatladı ama herkes deseydi bizde öyle birşey olmuyor korkudan 200lere çıkardı öyle bir deliyim😂😂
Patataaylin Mehtapakgl bana da maltofer cignemeli tablet verdi panik atak olduğum için icin ilaç kullanmıyorum 😑 inşallah ise yarar 😂
Patataaylin Elanur96 evet evet gündüzleri falan 90 100 akşam olunca 110 120 ilk zaman tedirgin oluyordum da doktor normal dedi 😊
Busra34ybg Patataaylin o kadar iyi anlıyorum ki seni 😂 ağlanacak halime gülüyorum artık ben alıştım kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor aman geçer diyorum yatıyorum bidaha bi yerden sonra alışıyorsun korkma
Patataaylin hulya_1919 çok teşekkür ederim ya hep 80 70 görüp bi anda 110 görünce insan korkuyor Rabbim hepimizi korusun inşallah 😻
Patataaylin Busra34ybg bende ay diyorum kesin bana birşeyler oluyor doktora gidiyorum doktor gülüp evine git diyor artık 😂 nefes darligim var su an tek taktiğim 😢
Busra34ybg Patataaylin o bende de var sırt üstü yatma sola dönük yat yastığın yüksek olsun benimde nefes darlığına bide burun tıkanıklığı ekleniyor gece yerimden sıçrıyorum boğuluyorum kalbim duracak gibi oluyor yarında KBB ye randevu aldım inşallah çözüm yolu vardır içim daralıyor burnum tıkanınca artık
Patataaylin Patataaylin benim de hasta değilim ama burnum tıkalı kan akışı çok olduğu icin burnu tikiyor yada çok aciyormus