Msydn6 Elifberk 🙋🏻♀️Ben varım şuana kadar güzel gittik inşallah kalanıda güzel geçer 🌸20 haftalığız halen cinsiyet öğrenemedik yalnız 🙎🏻♀️
Bhrykndmr Elifberk Çok şükür iyiyiz 🧿 🤗 Oğluşum geliyor 💙 23. haftadayız kıpır kıpır yaramaz. Bugün sağlık ocağında kalp atışını dinledik tetenoz aşısı olduk. Tek şikayetim gece WC ye kalkmak birazcık zorluyor yatakta dönerken şimdi böyleyse ileriyi düşünemiyorum 🤭🤗
Elifberk Msydn6 İnşallah güzel geçsin hadi ya 20.haftada öğrenemediniz mı göstermiyormu kendisini yoksa🙈☺️
mom6565 Msydn6 tahminde bulunmadılar mi normalde bu haftalarda azda olsa bir tahminde bulunmaları lâzımdı
Msydn6 Elifberk aynen 🙈 her gittiğimizde göstermiyor yada pozisyonu uygun değil haftaya detaylıya giricem bakalım inş bu sefer gösterir 🌸☺️
Elifberk Bhrykndmr Maşallah yarın 23.haftalık oluyoruz bizde wc sıkıntısı bendede var malesef oğluş geliyor benimde inşallah 🙏🏻💙
Menesse1711 21 + 5 bel ağrısından kafayı yemek üzereyim geceleri uyumak çok zor oluyo bazen hiç uyuyamıyorum eşimide uyutmuyorum dönmekten ne olucak böyle bilmm 😭
Busra34ybg Elifberk 21. Haftaya girdik baş ağrısı burun tıkanıklığı ve nefes darlığı dısında iyiz şükür ☺️
cansugrn Busra34ybg bende de agiz kurulugu oluyo ya burnum tikaniyo heralde sonra agzim acik uyuyorm ve bogazm kuruyo sürekli de su icyrm haliyle wcdeym sürekli de😊
cansugrn Busra34ybg bende de agiz kurulugu oluyo ya burnum tikaniyo heralde sonra agzim acik uyuyorm ve bogazm kuruyo sürekli de su icyrm haliyle wcdeym sürekli de😊
Silacim45 Kızlar bende 21+4 üm ve yılbaşından sonra bebeğimin bütün eşyalarını almayı düşünüyoruz erken mi sizce. Doğum Mart sonu nisanın ilk haftası gibi
Sibelezgi Silacim45 benimde oyle mart sonu nisan basi ama.bende hicbise almadim henuz.toplica alirim diyorum ama zor olmaz umarim..22 bitti bizimde cok sukur hicbir sikayetim yok arada mide yanmam var.nadiren sukur bugunumuze
Carlife512 20+1 den selamlaaar şikayetimiz yok şükürr sadece geceleri tuvalete kalkıyorum onada razıyız oğluşum iyi olsun da😂