Aminemmm Samira34 yüzde 90 kız dedi doktor ama alışveriş yapmayın erken dedi bende emin olamadım detaylı ultrason var Allah kısmet ederse salı günü net öğreniriz inşallah sizinkinin cinsiyeti ne peki 🤗
pitircik2021 Samira34 canım ben 20.haftaya kadar bi iki kilo almıştım. Son 4 haftada her hafta bir kilo almaya başladım ki aslında yemek yeme alışkanlığım da değişmedi. Nasıl oldu anlamadım bünye meselesi bence de.. belki sonra durur bizim de
Samira34 pitircik2021 aynen benımde oyle oldu baya ıkı uc ay sabıttı kılom bir anda dort kılo aldım bunye meselesı olabılır bıde hamılelık sekerı olabılır mı bılmıyorum
Samira34 Aminemmm allahım sagsalım kucagımıza almayı nasıp etsın ınsallah 🤲🏻🌸 bugun %100 erkek dedi bize 🙂
MervErdo Valla hayatta istediğim kadar uğraşim kilo almayı beceremezdim 47yle hamile kaldım 22 haftalık oldum 57 olmuşum nasıl oldum anlamadım yediğim şeyler de süt ve süt ürünleri yani
Aminemmm Samira34 Allahım cümlemize sağlıkla hayırlısıyla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Aminemmm Allahım cümlemize sağlıkla hayırlısıyla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Samira34 kilo almak degil mesele aslinda erken haftalarda kilo fazlaligi son 3 ayda ayda 2 kilo almamiz sart bebek sagligi icin .. hamileligi maksimum 12 kiloyla kapatmak gerekiyor ben smdiden 6 kilo almisim .. saglik sorunlari cikar diye korkuyorum
Aminemmm Samira34 bende ondan korkuyorum normalde ilk 3 ay kilo almayi pek önermiyorlar ama ne yapalım aldık bi kere inşallah ilerleyen süreçte sıkıntı çıkmaz
gmzz- 14+3 hamileyim aldığım kilo 5 mide bulantım olmadı aksine iştahım açıldı normalde ne kadar almam gerekiyordu acaba
Samira34 gmzz- normal kiloda olan biri hamilelik suresinde 12 kilo kilolu biri daha az en fazla 8 9 kilo zayif olan biride maksimum 15 kilo diye biliyorum
Samira34 Aminemmm vitamin hapi kullaniyor musun??? Ben bir ay oncesine kadar gunde 5 hap aliyodum … folik asit.. demir hapi .. magnezyum .. iki tane de vitamin hapi 😃 hap kilo mu yapiyor yoksa 🙄
Aminemmm Samira34 benim doktorum 3.ayda folik asiti bırakırdı 4.aydan doğuma kadar vitamin ve kan hapı kullanacaksın dedi sadece vitamin kan hapı ve bulantı ilacı kullanıyorum 😊 haplar iştah açıyor gibi gece falan midem kazınıyor zor tutuyorum kendimi acıkınca da midem bulanıyor benim