Ilovemybaby bende ilk gebeliğimde kullanmıştım velinimet bir ürün gerçekten ♥️ Doğumumdan sonra 3 günde mahvolan yara bere içinde kalan göğüslermi takar takmaz 1 saat içind eiyikeçtirmiştimve 40 ım çıkana kadar taktım delikli olan kapağı kullandım hep göğüs ucumu onun içine koydum sütten veya yarım atletle destekliyorsunuz hiç bi şekilde kaymıyor göğüs ucunu nemli tutarak kendi kendine içten içe iyileşmesini sağlıyor ☺️ Arada bir kaynattım süt doldukçada döktüm çünkü ter olabiliyor çok kalınca koku yapıyordu ama günlük yıkarsanız hiç bi sorunu yok ama kullandıkça elastikiyetini kaybediyor sızdırma yapıyor diye duydum şimdi ikinci doğumuma da kullanıcam eskimişse yenisini alıcam🌸