Merhbalar💚 8.hafta bitti ve yüzümde 10 gündür artan kistik deri altı sivilceler çıkıyor😔😔 hamilelik başında olur diye okumuştum fakat bu kadar olması beni tedirgin etti. Böyle bir sorunu yaşayan ve çözüm önerisi olan tecrübeli annelerimiz var mı acaba🙏🏻🙏🏻