Turkdag Kızlar alerji yüzünden hastaneye gittim çatlatma iğnesinin 8.günü beta hcg 3,94 çıktı 26 Kasım da çatlatma iğnesi vuruldum sizce 11.gun yani pazartesi günü tekrar beta hcg versem gebelik olup olmadığını öğrenebilir miyim ?
Sibelezgi Turkdag canim ben catlatma ignesimden 10 gun sonra baktim tek cizgiydi.14.gun belirgin cift cizgi cikmisti bence bekle sanki var gibi hamileligin.%99 sonuc verrn test al kan verme hemen istersen sonucta pandemi var 😇😇 insalah hamilesindir
Merveeee45 Turkdag bende ayın 27 sinde iğnemi oldum aynı sayılır günlerimiz bence 14. Gün net çıkar testte daha önceki gebeliğimde benim öyle olmıstı tam adet günümde yapmıştım silik çıkmıştı sende öyle yap inşallah bu ay bizimde yüzümüz Güler 🙏🙏🙏
Swlykrkmz Merhabalar kızlar bende bu ay çatlatma iğnesi yaptım artı bi hap verdi doktorum adet gününe son 12gün var nasip bakalım.
Swlykrkmz Happykariner Dupbaston canım ilk gebeliğimde hiç bişey sıkıntı olması 3 yıldır istiyoruz olmuyordu artık de gittik 3aydır takiple ilerliyoruz bu ay inşallah regl olmam.
Kralice23 Suan sonuc sizi yaniltabilir en kesin 15. Gun. Sonra bosuna uzulup sevinebilirsiniz gerek yok 🤷♀️
afrasil Sibelezgi çatlatma ignesi etkisi diye birsey duymadınız mi siz hic ? 3 çıkmış gebelik var sanki yazmışsınız insanlara umut vermeyelim 3 olunca gebelik mi oluyor . Benim ignenin 9. Günü 8 çıktı betam ama gebelik yoktu .
Sibelezgi Ben hic duymadim oyle bisede degeri okudum gectim.yazdiginiza dikkat edin bence.belki benim temennim ve duam bu yonde sizi ilgilendirmez.burasi birazda olsa motive yeri kin besleme insanlar bozma.yeri degil.haddinizi bilin.
Swlykrkmz Happykariner yeni başladım canım bende daha bitmedi zaten bitince belli olucak dedi dr’m regl olursun veya olmazsın diye bekliyorum bende