Merhaba hamisler 🙋 biz en son 35 haftalık iken gitmiştik doktora kilosuna 2550 demişlerdi. 37 haftalık iken gittik 2450 -2500 çıktı. 😢 yanı iki hafta içerisinde gelişimi olmamış yavaşlamış gibi. Ama doktorum + - 350 gr yanılma payı var sonuçta ultrason da tartıyoruz dedi. Ama hala huzursuzum 🤦🏼♀️ Acaba geriliyor mu diye . Cuma günü tekrar gideceğiz kontrole ama sabırsızlanıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mi ? Bu Ara da korkma herşey yolunda dedi doktor . Ama ben korkuyorum sanırım 😢🤦🏼♀️