Gamzee26 Merhabalar 27 haftalık hamileyim 2 gündür gaz şişkinliği ve sancısı oluyo, ne yapmam lazım böyle olan var mı? Lütfen yardımcı olur musunuz?
Kaderimm Gamzee26 ben bayılma raddesine geldim şuan daha 8+5 haftalık gebeyim çok kötü olursam acile artık ama evinde kayısı felan varsa ye bol bol su iç ben ayağıma sıcak su koyuyorum biraz rahatlatiyor
Deryalbr Gamzee26 yemeklerinize kimyon koyun. Havalarda soguk sadece ayaklarınızı değil bacaklarınızıda sıcak tutun karnınızı ovun hareketsiz kalmamaya çalışın ki gaz daha fazla birikmesin çok sancılı oluyor allah yardım etsin inşallah
Aysun1983 Gamzee26 ayaklarını sıcak tut sıcak su torbası iyi oluyor dene, gaz yapan yemeklerden uzak dur bakliyat lahana vb gibi illa canın istiyorsa kimyon kullan içine 🥰
Baobap Gamzee26 akşamları ekmeği hiç tüketmeyin. Yemeğide çok az yiyin. Yani aç kalmaya yakın. Ben öyle çözebiliyorum. Yoksa fenalık geçiriyorum😕
Gamzee26 Kaderimm bol su içiyorum her zaman ama 2. gün oldu hala var napsam bilemedim sıcak suyu yapıyorum şimdi deniyim bi
Kaderimm Deryalbr saol cnm valla akşam 7den sonra anca oturabiliyorum okadar harakete rağmen geçmiyor 😟
Deryalbr Kaderimm farketmeden ayakları üşütüyorsun galiba yada yediklerinden dolayı. Ben okadar kalın gıyıyorum ki ayaklarımı görmeyi özledim 😂😂😅
Baobap Kaderimm çok üzüldüm😞 dünyanın en büyük sıkıntısı o lanet taş. Ben çok çektim. Umarım en kısa zamanda kurtulursunuz🙏
Kaderimm Gamzee26 saol cnm şimdilik ağrı kesici serum pazartesi gününu beklicem radyoloji uzmanı gelip böbreklere bkicak ona göre bı yol izlnir gliba