Sema2019 ya normalde hiç öyle bir insan değildir . Belkide yorgun ve gergin bir anına denk gelmişsindir. Hastalarını kuzucum canım diye sever hep. İlgilidir. Ben hiç problem yaşamadım. Sadece ben değil bütün akrabalarım ona gidiyo hepsi de çok memnunlar 😊