Elifsevviinn Elzeminval sağlıkla kucağına alırsın inşallah :) daha çok başındasın. Doğumu düşünme şimdiden. Stres yok biliyosun:)
Elzeminval Elifsevviinn öyle tabi haklısınız:) işte kadınlık fıtratı gün içinde aklıma çok geliyor 🤭kadın doğum hastanesi açılınca oraya gidelim dedik ama bakalım
Elifsevviinn Gmz2018 aynen öyle ya. Benim oğlanda 18 aylık şuan. Sağlıkla büyüsünler inşallah. Benimde bulantılarım oldu da şu sıralar daha iyiyim çok şükür 🙏
Elifsevviinn Diclem1234 o doktoru bilmiyorum canım 🤷♀️ Ama yaşam hastanesi doktorları genel olarak iyi
Busra1811 Merhaba arkadaşlar bende batmandayım 11+5 haftalığım bende medical hastanesine gidiyorum doktorum Kemal coşkun. Aranızda yanı hafta olan var mı ☺️
Elifsevviinn Elzeminval aynen bende öyle düşündüm evime de yakın 😃 bir de hastane baya iyi görünüyor .
Elzeminval Elifsevviinn evet ya hakkaten öyle 10 unda açılacakmış galiba ama bakalım hasretlen bekliyoruz 😁 aslında ailem İstanbul’da orda mı yapsam dedim ama bu sefer de eşim göremeyecek filan malum Batman’ın kavurucu sıcağında denk gelecek doğum
Diclem1234 Selinisra ben 2 defa gittim daha kendisine şimdilik memnunuz inşlh böyle devam eder doğumuda yanında yaparız ☺️🙏