merhaba arkadaslar bugun 20 haftalık olduk.. yaklasık bir haftadır özellikle aksamları olan bir bel agrım var ama öyle böyle değil anlatamam.. yürüyemeyecek hale geldim artık.. ayagımı bastıkca igne gibi batıyor agrı. önceki günler yatınca geçiyordu şimdi yatınca bile fayda olmuyor. bu durumu yaşayanlar varmı öneriniz neler olur..?