civciv1520 Kızlar selam Perşembe günü ikili tarama yaptırdım inşallah hayırlı sağlıkli sonuçlar olsun hepimiz için. Üçlü taramanin yapılması sartmi ? Sizler yaptırdınız mi
Mrv_k_o E_T benim doktorum gerekli görmedi ve yaptırmadım sadece ikili tarama yaptı digerlerini istemedi.
E_T Havva iyi yapmışsın ikili test sonucu normal çıkınca gerek duymuyorlar galiba benim birde erken doğum riskim var onun için istedi