nesibe_baris 14 +1 haftalık gebeyim pazartesi günü cinsiyeti öğrenmek için gidicez merak ediyorum kimin tahmini tutucak ilk ultrason görüntüsü keseye göre yorum yapıldığı için atıyorum Resim direkt adresi
Aysebulut Arifcaninannesi https://imgyukle.com/i/YRpx6H https://imgyukle.com/i/YRpumU Bizede tahminde bulunsaniz lütfen
Aylizim Bak eğer hani 6 haftalıkken falan ultrason resmi varsa bebek sağ tarafta duruyorsa erkektir bebek sol tarafta duruyorsa kızdır bu teori hep keisn cıkar
ilknirvanam123 Aylizim tam terzi karından muayenede bebek kesenin solundaysa erkek sagindaysa kız vajinal muayenede işte tam tersi sağdaysa erkek soldaysa kız die biliyorum canım ramzi teorisi🤗
Elifmstf Aylizim benimki soldaydi bugün öğrendim erkek diye çok değişeceğini sanmıyorum çünkü bende gördüm doktorla aynı seyi🙄 olabilir mi ki?
ilknirvanam123 nesibe_baris karından muayeneyse bu kız olabilir canım çok emin değilim ama duyduklarim kadarıyla tahmin sadece vajinal sede erkek 😅
Busra0710 @Aylizim url=https://hizliresim.com/qJijPg][img]https://i.hizliresim.com/qJijPg.jpg[/img][/url Sizce bu ne burda 7+4
Aylizim nesibe_baris bence bebeğin erkek canm benmkide sağdaydı ve erkek soldaysa kız demektir bide 2li test yaptırdın mı ordaki hcg sonucu 50nin altındaysa erkektir 50nin üstündeyse kızdır Buda gerçek cıkar hep canm