Merhaba güzel anneler. Sizden hastane ve doktor tavsiyesi istiyorum. 18 haftalık hamileyim şimdiye kadar Sancaktepe şehit İlhan varank hastanesi ne gidiyordum ilk dogumumu da orada yaptim ve memnun kalmıştım fakat şu pandemi döneminde devlet hastanelerine guvenemez oldum. Oyuzden Istanbul Anadolu yakasında onerebileceginiz hastane ve doktor var mı