Fatmanursanliii Kızlar merhaba doktorum plasentanın iki loblu olduğunu söyledi bebeği etkilemediğimi fakat doğum esnasında plasentayı ve rahmi iyice temizlemek gerektiğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ilerleyen haftalarda sorun oluyor mu?
Emlyyyy Fatmanursanliii benimde plasenta iki loblu canim biraz tedirgin ediyor beni ama 30 haftalik olduk bizde hamdolsun bnde merak ediyorum . Anne icin tehlikeli olabilirmis temizlemedikleri zamann
Fatmanursanliii Emlyyyy canım şimdi doktorundan geldim bende 29 haftalığım detaylı konuştuk doktorun dediği şu: ben senin iki loblu olduğunu bildiğim için plasenta nın çıkışına dikkat edicem hiçbir sakıncası yok normal doğum için sadece dikkat edicez dedi korkmana hiç gerek yok dedi ve doktorum zaten riskli gebelik doktoru aynı zamanda o yüzden çok güveniyorum merak etme bişey olmaz hayatım
Fatmanursanliii Emlyyyy ne demek ne demek bende çok sordum korkmuştum bu sefer çok ikna edici konuştu doktorum benim tedirginliğimi anlayınca. Ben hep dikkat ediyorum merak etme dedi😊
Fatmanursanliii Emlyyyy yok onu özellikle sordum çok canım bebek haftasıyla uyumlu hatta önde bile olsa böyle olmazdı heralde 😊