Deryabsrn Kızlar baş agrısına çözümünüz var mı? Parol verdi doktorum kullandım ama geçmiyor tüm gündür baş agrısı çekiyorum:( öneri bekliyorumm🤗
Esra-dmr Deryabsrn öneri için bende durayım burda ☺️ İki gündür baş ağrısından yataktan çıkasım gelmiyor . Var mı acaba çaresi 😞
oykuduru21 Deryabsrn benimde günlerdir haftalardır ağrıyor çözüm bulamadım ama alıştım sanırım artık 😣
Kubra-1990 Deryabsrn bende de çok olmuştu baş ağrısı her iki gebeliğimde de ilk haftalar ilkinde 12 haftaya kadar sürdü 😐
Sena1 Deryabsrn bende 39+4 haftalığım 3 4 gündür hiç geçmiyor 😞 doktorada gittim parol içebilirsin dedi ama yine geçmiyor
Esra-dmr Deryabsrn 12+1 haftalık. Benim sanırım problemim tansiyon az önce ölçtüm 9/5 hiç yükselmiyor sağolsun 😤
Deryabsrn Sena1 evet bende içiyorum ama hiç işe yaramıyor bir kere başladımı agrı hiç durmuyor şaka gibi demin buz tuttum kafama biraz iyi geldi
Deryabsrn oykuduru21 biraz önce kafama buz tuttum iyi geldi deneyebilirsin istersen çok kötü bir durum dişlerim de agrıyor Allah yardımcımız olsun ne diyim🥺
oykuduru21 Deryabsrn denerim valla, muz da iyi geliyor diyorlar baş ağrısına eşimin migreni tutunca muz verirdim ona hafifletirmiş sende onu deneyebilirsin 🙏🏼
Deryabsrn Melikeakkc suyumu içiyorum yürüyüş de var bakalım inşallah gecer ne diyim 🥺 teşekkür ederim🤗
Esra-dmr Deryabsrn inşallah canım ilk haftalardan itibaren düşük tansiyon normal diyorlar ama sende dikkat et kontrol et devamlı nolur ne olmaz