İyi akşamlar herkese, 15 gün önce bebekte kalp durması nedeniyle kürtaj oldum. Kürtaj sonrası ilk haftada hafif kanamalarım oldu. Bu kanamalar tam kesilmişti ki dün baş ağrısı nedeniyle bir tane majezik içtim. Majezik içtikten sonra dün geceden beri yine hafif hafif kanamam olmaya başladı. Geçen hafta kürtaj sonrası kontrole gittiğimde doktorum bir sıkıntı yok içinde parça filan yok herşey yolunda demişti ama burda içimde parça kalmış 2. Kez kürtaj olmak zorunda kalan arkadaşların mesajlarını okuyunca aklıma takıldı. Ağrı kesiciden kaynaklı böyle birşey yaşayan var mı? Kürtaj geçiren arkadaşlar kanamalarınız ne zaman sonlandı tam olarak?