Yildirim35 Arkadaşlar merhaba, Bebeği çok aşağıda hissediyorm kasıklarıma baskı yaptığını hissediyorum. 32. Haftadayım bu haftada bebek kanala girer mi acaba? Bilgisi olan var mı?
Asdasdddd Yildirim35 Evet girebilir ben 29.haftada kontrole gittiğimde erkenden kanala yerleştiğini öğrendim şimdi 32.haftadayız sürekli yatıyorum
hulya_sncr47 Yildirim35 girer cnm binde 32 33 hafta arasıydı girdi kanala şimdi 38+3 günlük olduk daha zor yürüyorum 😑😑😑
Yildirim35 Asdasdddd Ay bizim de pazartesi kontrol var da bugun sürekli kasıklarımda hissettim çok merak ettim erkme mi acaba girmesi için diye
Asdasdddd Yildirim35 Normalde kanala doğuma son günler kala girmesi gerekiyo. Benimki biraz aceleci :) Aklında şüphe varsa kontrol gününe kadar dinlen yinede
Yildirim35 Asdasdddd allahım sağlıkla gelmeyi nasip etsin inşallah 🙏 Ay şüphe değilde böyle hareketini çok aşağıda hissedince biraz korkmadım değil 🤦♀️
Asdasdddd 61Aysen Benimde erken doğum riskim normalde yoktu. Kanala girdikten sonra başladı erken doğum riskim. Ağır bi iş yapıldığında flnda girebiliyormuş
Yildirim35 61Aysen erken doğum riskim yok, sadece hareketini aşağıda hissettiğim için acaba dedim 🤦♀️
61Aysen Asdasdddd risk illa basta belli olcak die bisy sonradn olusabilr sizde dedgm gbi risk olustgu icn kanala girms zaten erken dogm riski olusmadn bebegin kanala girdgni bn hic duymadm 36 haftaligm bn 34+6 da gitm baş dondu ama kanala girdi faln demedilr bna
Asdasdddd 61Aysen Aynen baş dönüyo ama kanala son günler giriyorlar. Benim doktorum da ağır işmi yaptın dedi bişe kanala girmesini tetiklemiş dedi
Asdasdddd Yildirim35 Dediğim gibi şüpheleriniz varsa dinlenin. Benimde doktora gitmeden önce kasıklarımda ağrı oluyodu sürekli lavabo ihtiyacı hissediyordum. ama kontrolde görmesem hiç aklıma gelmezdi kanala erken gireceği
61Aysen Asdasdddd yapmışmiydnz bazen bnde evi temizlerkn kose takimim var bitane tek parca deil 3e bölünüp ayriliyo bazen evi temzlerkn ayirp kaldiriyorm onu altını süpürüp silebilmk icn tetiklermi acaba 36 haftaym bnde
Asdasdddd 61Aysen Bi ev süpürüyodum ağır iş olarak.süpürgem halıya yapışıyor biraz güç istiyor.ondan dolayı girdi diye düşünüyorum. 3 haftadır kanalda yatarak tutmaya çalışıyorum
civcivimm_ Girer canim budur benimki 28 haftaliken girdi sancılarım basladi şimdiden doktor bir iş yapmamam gerektiğini surekli uzanmam gerektiğini söyledi